A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей з різними формами навчання Бузької сільської ради

Правила поведінки

Загальні правила поведінки

 

  • Здобувач освіти приходить до навчального закладу за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

  • Не можна приносити на територію закладу з будь-якою метою й використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики та інші одурманюючі засоби й отрути.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти з навчального закладу та території в урочний час.
  • У разі пропуску занять учень зобов’язаний пред’явити зав.НКП медичну довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях.
  • Здобувач освіти повинен виявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Учні
    поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
  • Здобувачі освіти бережуть майно закладу, охайно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території освітнього закладу.
  • Здобувачі освіти, які знайшли втрачені або забуті, на їхню думку, речі, повинні здати їх зав.НКП або вчителям, які знаходиться в закладі освіти.
  • Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
  • Не дозволяється користуватися мобільним телефоном іншими гаджетами на уроках.
  • Здобувач освіти зобов’язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені навчальною програмою закладу.
  • Згідно розкладу занять відвідувати школу та вчасно виконувати домашні завдання та залікові  роботи.

Поведінка здобувачів освіти на уроках

 

  •  Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять
    розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.

 

  • Якщо під час занять здобувачу освіти необхідно вийти з класу, то він повинен попросити
    дозволу у вчителя, піднявши руку.
  • Якщо здобувач освіти хоче поставити питання викладачеві або відповісти на питання викладача,
    він піднімає руку.
  • Під час уроку учень має право ставити питання викладачу, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • Учень має право в коректній формі обстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

Поведінка здобувачів освіти  на перервах

Під час перерви здобувач освіти зобов’язаний:

 

  • підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;

 

  • вийти з класу, якщо попросить викладач;

  • виконувати вимоги учителя.
  • Час перерви – особистий час кожного здобувача освіти. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.

 

  • Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по навчальному закладі, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки (горище, підвал…).

 

  • Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, непристосованих для ігор.

 

  • Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.

 

  •  На території закладу категорично забороняється тютюнопаління.

 

  • Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.

 

  •  На перервах здобувачі освіти можуть звернутися до свого зав.НКП, учителя, адміністрації закладу за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.

Рекомендації до зовнішнього вигляду здобувачів освіти

 

  •  До навчального закладу здобувачі освіти повинні приходити в одязі, що відповідає офісному стилю.

 

  •  Одяг повинен виражати пошану господаря до самого себе і суспільства.

 

  •  Знаходитися в класній кімнаті у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.

 

  •  На урочисті загально-масові заходи учні приходять у святковому одязі.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень